sobota, 12 kwietnia 2014

Przerwa

Dla niektórych z was mam smutną wiadomość. Postanowiłam, że zamknę bloga, długo się nad tym zastanawiałam, ale złożyło się na to wiele przyczyn. Pierwsza to moja wcześniejsza półroczna przerwa i brak czasu na pisanie. Druga to taka, że nadal zbyt rzadko dodaję rozdziały. A trzecie to, że większość z was (choć nie zostało was zbyt wiele) już nawet nie pamięta o czym jest moje opowiadanie. Nie jest mi łatwo to robić, ale już wymyśliłam nowy plan. Trochę przerobię tą część, którą teraz mam, bo niektóre rzeczy wydają mi się już zbyt zagmatwane i jak teraz to czytam to zmieniłabym kilka rzeczy oraz będę pisała zawsze gdy będę miała czas. A od września, gdy już nie będę mieszkała w internacie i będę miała lepszy dostęp do kompa i internetu zacznę wstawiać rozdziały od nowa. Wydaje mi się, że wtedy będą dłuższe, w lepszej wersji i że nie będziecie musieli czekać długo na kolejny rozdział. Mam nadzieję, że zechcecie jeszcze wtedy czytać moje opowiadanie. Nadal pozostanę z wami i będę czytała wasze blogi, ale nie chcę, aby mój stał się byle jaką historyjką. Kocham was i bardzo za to przepraszam :*

6 komentarzy:

  1. Będę niecierpliwie czekać na to opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda :( Ale czasami nie ma wyjścia. Na pewno będę czekać na to opowiadanie i mam nadzieję, że do września czas szybko zleci :)
    Cassandra :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Baardzo mi przykro :c
    Ale rozumiem oczywiście, siła wyższa ;)
    Jednak chcę powiedzieć że ja pamiętam o czym jest Twój blog i będę czekać na Ciebie, ile będzie trzeba :*
    Już tęsknie,
    Pozdrawiam,
    Duuużo weny i czasu,
    Do zobaczenia, mam nadzieję wkrótce,
    Sama-Wiesz-Kto xx

    PS: Zakochałam się w szablonie *.* świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę czekała! Piękny szablon, liczę, że wyjdzie to lepiej :)
    Pozdrawiam!

    ~Zapraszam do mnie! :) Komentarze bardzo mile widziane!
    http://always-expecto-patronum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Będziemy czekać :) Tak wgl. to świetny masz szablon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. :( szkoda bo nie zdążyłam nawet przeczytać starego :/ no cóż czekam niecierpliwie :)
    Weny
    J.M.

    OdpowiedzUsuń