sobota, 3 maja 2014

Zapraszam!

  Moi Kochani serdecznie was zapraszam no mojego nowego bloga http://nowe-pokolenie-hogwart.blogspot.com/ którego planowałam założyć już od dawna i oto jest :D Piszę o dzieciach głównych bohaterów sagi "Harry Potter", czyli o Młodym Pokoleniu. Chwilowo na stronie znajduje się tylko prolog, lecz już wkrótce pojawi się pierwszy rozdział. Mam nadzieję, że uzbiera mi się dużo czytelników i że będzie się wam podobało.
  Wszystko zaczyna się gdy Albus, Rose, Roxanne i ich rówieśnicy są na pierwszym roku w Hogwarcie. Planuję napisać jakby siedem części opowiadania i każda będzie opisywała jeden rok w szkole. Mam nadzieję, że wytrwam w tym postanowieniu, choć z pewnością nie będzie to łatwe.

Liczę na wasze wsparcie i szczere opinie :*

2 komentarze:

  1. Przeczytałam prolog i bardzo mi się podoba :)
    Czekam na więcej,
    Pozdrawiam ciepło,
    SWK <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) przepraszam za spam, ale jeżeli interesuje cię tematyka Drarry, to zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam :)
    https://drarry-unreachable.blogspot.com/
    miłego dnia!♥

    OdpowiedzUsuń